L’Oficina virtual de tràmits de l'Ajuntament de Bellvei permet fer, a través d’Internet, tramitacions oficials, consultes, o informar-te sobre la teva relació amb l'ajuntament mitjançant la Seu Electrònica.
És una manera d’agilitzar els tràmit, representa un estalvi de temps i desplaçaments, ja que no cal que ens personem a les oficines comarcals. L’Oficina Virtual està oberta els 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.
És tant segur i veraç com en l’atenció personal: per fer tràmits virtuals ens cal un identificador digital que garanteixi la nostra identitat a Internet i asseguri la integritat i confidencialitat.
Aquest servei és un canal paral·lel al presencial. Des de l'ajuntament amb el Consell Comarcal del Baix Penedès, la Diputació de Tarragona i el Consorci de l’Administració Oberta de Catalunya, es treballa per ampliar progressivament els serveis que es poden oferir a través de l’Oficina Virtual. Uns serveis que creixeran també gràcies a la interconnexió de les diferents administracions.
INFORMACIÓ GENERAL:
- Què necessito per poder tramitar electrònicament?
- Què és la Seu Electrònica?
- Com puc tramitar telemàticament per la Seu Electrònica?
- Què puc consultar?
- Què és una notificació electrònica i com accedeixo?
- Com accedir a la carpeta ciutadana?