INFORMACIÓ DETALLADA DE L'ANUNCI
Data de la notícia
16/10/2025
Regidoria
Etiqueta
Resum de la notícia
S’han executat les obres de reparació i reasfaltat del ferm a l’avinguda dels Masets, a l’entrada del polígon industrial Les Mates (sector 12).
Cos de la notícia

S’han executat les obres de reparació i reasfaltat del ferm a l’avinguda dels Masets, a l’entrada del polígon industrial Les Mates (sector 12).

 

Els treballs han permès corregir el desgastament i les deficiències del paviment, millorant la seguretat i el confort de circulació a la ciutadania en un dels accessos més utilitzats del municipi.

 

L’actuació ha estat posible amb el suport de la Diputació de Tarragona, amb un cost total de 8.306,69€, dels quals 3.530,34€ provenen d’una subvenció de la Diputació de Tarragona.

 

Amb aquesta intervenció, es continua avançant en el pla de millora de la xarxa viària municipal per garantir un entorn industrial en bon estat i funcional per a empreses i treballadors.

 

Imatge de la notícia
12